Inspiroidu sovella
saavuta tavoitteesi!

Tilaa lehti!

Kuntoa kiinteyttä terveyttä!

FitBODY-lehti on tarkoitettu oppaaksi fyysisen harjoittelun ja kehonmuokkauksen maailmaan sekä samalla tuomaan monipuolisten henkilökuviensa kautta inspiraatiota lukijan omaan tekemiseen ja omien tavoitteiden saavuttamiseen.

Kuntosaliharjoittelu sen eri muodoissa, terveellinen mutta rento ruokaileminen ja järkevä painonhallinta, näistä elementeistä koostuu kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvän FitBODY.

Tilaa omasi >>
Fitbody 1/2016
Avaa
+

Fitbody 1/2016

Tässä numerossa

Plyometrinen treeni – kuntoa loikista ja hypyistä

Plyometrinen treeni – kuntoa loikista ja hypyistä

Loikat ja hypyt ovat erinomainen keino kehittää ala- ja yläkropan voimaa ja lihaksistoa. Yritä tehdä kaikki liikkeet mahdollisimman räjähtävästi, jotta lihakset saavat kovan rasituksen. Kierroksia tehdään 3-4. Pidä 2-3 minuutin tauko sarjojen välissä, jotta lihaksistolla on mahdollisuus palautua.

Tilaa >>
Nana Heikkilä - notkeutta ja voimaa kehonpainotreenillä

Nana Heikkilä - notkeutta ja voimaa kehonpainotreenillä

Nana Heikkilä on alun perin tullut FitBODYn lukijoille tutuksi Jarno Härkösen kehonpainoartikkelien vaativien liikkeiden ja osaharjoitteiden mallina. Hän on näyttänyt, miten liikkeet kuuluu oikein tehdä. Nyt tutustumme energiaa uhkuvaan ja iloiseen Nanaan hieman lähemmin.

Tilaa >>
Henriikka Klemetti – tehokas selkätreeni

Henriikka Klemetti – tehokas selkätreeni

Keskittymistä, kovaa yritystä ja treenin mausteeksi ja tehostukseksi sopivassa määrin erikoistekniikoita. Bikini fitnessistä body fitnessiin siirtymässä oleva Henriikka Klemetti harjoittelee määrätietoisesti kohti uusia koitoksia. Hän antaa ohjeet myös aloittelijoille ja kuntotreenaajille.

Tilaa >>

Fitbody Blogit

Tuoreimmat

Reipas treeni, hyvä mieli

Reipas treeni, hyvä mieli

Suomessa on todella upeat mahdollisuudet harrastaa liikuntaa, on uimahalleja, juoksuratoja, jäähalleja, fuitishalleja ja –kenttiä ja valtava määrä eri kokoisia ja tasoisia kuntosaleja. Saliliikunta on…

Lue lisää >>